Czy to w porządku, jeśli spotyka się z innym mężczyzną?

Getty Images

Czy jej przyjaciele sprawiają, że jesteś zazdrosny? Oto, co robić

Randkowy Nerd to mroczna postać, której miejsce pobytu i szczegóły identyfikacyjne pozostają nieznane. Wiemy, że jest naprawdę dobry w randkowaniu. Był na większej liczbie randek, niż możesz wstrząsnąć długą kartą, i jest tutaj, aby pomóc przeciętnemu facetowi podnieść poziom swojej gry randkowej - lub kilka.

Pytanie



Cześć Dating Nerd,



Moja dziewczyna wciąż spotyka się z tym jednym mężczyzną. Kiedy zaczęliśmy się ze mną spotykać, zapewniła mnie, że ona nie widzi tego faceta w ten sposób i on nie widzi jej w ten sposób. Nie było się czym martwić. Świetnie, kogo to obchodzi? Myślałem. To była faza miesiąca miodowego i nic nie mogło mnie przygnębić. Przenieśmy się o osiem miesięcy do przodu, a oni nadal spotykają się raz lub dwa razy w miesiącu, i wiesz co, teraz zaczęło mnie to dosięgać. Po prostu ... to wszystko wydaje się trochę dziwne. Nie chcę wierzyć, że mnie zdradza (tak naprawdę nie wierzę, że mnie zdradza), ale to sprawia, że ​​czuję się gówno i nie wiem, czy ufam intencjom tego drugiego faceta. Chodzi mi o to, który heteroseksualny facet ma koleżankę, której przynajmniej nie bierze pod uwagę, prawda? Co ja do cholery robię?

- Niepewny co do drugiego faceta

Odpowiedź



Cześć Niezabezpieczony,

Ze wszystkich niewygodnych rzeczy związanych z byciem kolesiem - przyklejeniem się jaj do nogi, rak prostaty itp. - prawdopodobnie najtrudniejsze jest radzenie sobie z głupim wewnętrznym jaskiniowcem. Wiesz o czym mówię. Jesteś inteligentną, wyrafinowaną osobą, ale jest w tobie ten prymitywny głos. Głos terytorialnego, bijącego w klatkę idioty, którego cała kora czołowa została zastąpiona wielkim workiem testosteronu. To jest wewnętrzny głos, który zachęca do wszystkich twoich najgorszych zachowań - przez dłuższy czas patrzeć na każdą kobietę wokół ciebie, głośno chwalić się swoimi osiągnięciami i, co bardziej istotne, być ślepym, bezkrytycznie zazdrosny , czy sytuacja to uzasadnia.

Wszyscy wiemy, że na pewnym poziomie jesteśmy trochę zestresowani, gdy nasza dziewczyna spotyka się z przystojnym facetem. Twoja gałka oczna zaczyna się lekko drgać. Zastanawiasz się, czy mógłbyś go pobić na krwawą miazgę w szczyptie. Zasadniczo masz zły charakter terytorialny. Twój mózg jaskiniowca wrzeszczy na ciebie - twój mózg jaskiniowca mówi, że masz kłopoty i powinieneś natychmiast zareagować.



I musisz powiedzieć tej części mózgu, żeby się zamknęła. Ponieważ, cóż, jest całkowicie możliwe, że masz tu do czynienia z jakąś poważną sytuacją w związku. Może faktycznie rozważa oszukanie cię lub po prostu zaczyna być nieco przywiązana emocjonalnie. Zanim jednak podejmiesz taką decyzję, musisz kierować się własnym osądem. Zwolnij. Właściwie pomyśl o szczegółach. Zrozum, że jeśli twoja dziewczyna nie ma żadnego uczucia do tego gościa poza przyjaźnią, wyjdziesz jak niepewny dupek, jeśli powiesz jej, że powinna przestać się z nim spotykać.

Pomyśl o tym. Czy chciałbyś, żeby twoja dziewczyna dręczyła cię z powodu twojego spędzania czasu z twoją przyjaciółki ? Prawdopodobnie nie, prawda? Czułbyś się jak w klatce. Uwięziony. Urażona faktem, że musisz zaspokoić dziecinny neurotyczność swojej dziewczyny. W końcu nie żyjemy w średniowieczu. Ludzie mają przyjaciół wszystkich płci.

Dlatego radzę, abyś nie tworzył sztywnej i szybkiej zasady dotyczącej tego, czy twoja dziewczyna może lub nie może spotykać się z męskimi przyjaciółmi. Musisz podchodzić indywidualnie do każdego przypadku. Twoje podejrzenia mogą być uzasadnione. Ale z reguły powinieneś badać podejrzenia, a nie od razu im ufać. Czasami dym oznacza ogień, ale czasami dym po prostu oznacza, że ​​ktoś pali wielkiego, grubego łobuza. Twoje instynkty są warte wysłuchania, ale nie warte natychmiastowego posłuszeństwa. Naprawdę sprawdź, czy są jakieś oznaki, że ma dla tego faceta wielką damę, a następnie, jeśli myślisz, że tak, podnieś temat.

Powinienem też dodać jeszcze jedno zastrzeżenie, które może być trudne do zniesienia, ale niestety jest prawdą: zakochanie się w romantycznym związku jest niezwykle normalne. O ile nie jesteście dwoma najbrzydszymi ludźmi na świecie, którzy na szczęście się odnaleźli, oboje przed śmiercią poczujecie więź z innymi ludźmi. Radzenie sobie z tym to tylko jedna z mniej zabawnych części każdego monogamicznego związku. Nie wpadaj w furię, nie biegnij od razu do najbliższego serwisu randkowego.

Jak więc wygląda używanie własnego osądu? Nie martw się, nie jest to szczególnie trudne - prawdopodobnie masz duże doświadczenie w zachowaniu swojej dziewczyny, więc wiesz, jak to wygląda, gdy jest podekscytowana kimś. Przypomnij sobie kilka pierwszych randek i uroczy wyraz jej twarzy, gdy zobaczyła cię po drugiej stronie baru. Pamiętaj, że twoje żarty zawsze ją rozśmieszały, nawet jeśli wcale nie były zabawne. Może zawsze tłumiła uśmiech - kąciki jej ust zawsze unosiły się delikatnie w górę.



Czy coś takiego ma miejsce, gdy twoja dziewczyna dostaje SMS-a od tego gościa? Czy jego obecność generuje większe szczęście niż zwykle szczotkowanie z kolesiem? Czy trudno jej zachować powagę, gdy o nim wspomina?

To średnio ważne oznaki, że coś się dzieje. Ale poważniejszym pytaniem jest, czy tak jest bycie podejrzliwym na jego temat . Czy mówi, że spotyka się z „przyjacielem”, zamiast wymawiać jego imię? Jeśli może zasugerujesz wam troje wspólne spędzanie czasu, czy jego grafik nagle się zapełnił?

Jeśli odpowiedzi na kilka z tych pytań brzmią „tak” lub „trochę na to wygląda”, prawdopodobnie powinieneś porozmawiać o tym ze swoją dziewczyną. Przez co nie mam na myśli grożenia, że ​​zabiję tego faceta. Albo uderz butem w stół, nazwij swoją dziewczynę kłamcą i wynieś wszystkie swoje rzeczy z mieszkania. Uspokój się. Po prostu bądź tutaj mężczyzną: asertywnym, pewnym siebie, rozsądnym. Po prostu powiedz: Hej, czuję, że powinniśmy porozmawiać o twojej przyjaźni z [wstaw tutaj imię szarpiącego się, oddychającego głupiego idioty].

Właściwie to już wcześniej byłem w takiej sytuacji - po drugiej stronie. Tak, byłem tym facetem. Moja przyjaźń z dziewczyną Caroline była, no cóż, trochę za dobra. Ciągle mi powtarzała, że ​​pachnąłem naprawdę ładnie, co jest nieco dziwną rzeczą dla przywiązanej dziewczyny do powiedzenia niezwiązanemu facetowi. Chodziliśmy na kawę, ale skończyło się na tym, że jedliśmy razem w doskonałej restauracji, co nie jest do końca normalnym zajęciem platonicznym. Moje odczucia co do tej sytuacji były sprzeczne. Chociaż cieszyłem się uwagą, wiedziałem, że cała sprawa była trochę podejrzana. Miała się wydarzyć jedna z dwóch rzeczy: kończyła się nasza przyjaźń lub jej związek.

I muszę przyznać jej chłopakowi kredyt. Widział, co się dzieje, i podszedł do tego w najlepszy możliwy sposób. Pewnego dnia Caroline zadzwoniła do mnie i powiedziała: „Hej, więc Steve powiedział, że może nasza przyjaźń jest zbyt bliska”. Zaufał mi, kiedy powiedziałem, że nic się nie stało, ale nie jest do końca szczęśliwy, że się spotykamy. Czy byłoby dobrze, gdybyśmy od teraz nie spędzali czasu w pojedynkę? A przynajmniej na najbliższą przyszłość? Wydawało mi się to dobre. Zgodziłem się na te warunki.

Bądź jak Steve. Wejdź w to z włączonym mózgiem i nie panikuj. To bardzo powszechny moment monogamicznego stresu. To nic wielkiego. Wymknie się spod kontroli tylko wtedy, gdy na to pozwolisz.

Myślisz, że przydałaby Ci się pomoc w randkowaniu? Wyślij e-mail do randkowego nerda na adres[e-mail chroniony].